Monday, December 22, 2008

Juara Dunia

Yes! Akhirnya team faveret aku telah menjuarai FIFA Club World Cup dengan kemenangan 1-0 ke atas juara Copa Libertadores, Club de Quito hasil jaringan Wayne Rooney minit ke-73. Kini Man Utd bergelar juara England, juara Eropah dan juara dunia. Tahniah kpd Manchester United! Ngko mmg terer! Aku pun suka! Huahuahuahua...!!


P/s:- Pesanan kpd anep... Liverpool ade ke mnang cup nih?? Blom lg kan?? kih3... (Anep, jgn panas keyh, nnti aku blanja cendol..kui3)

4 comments:

Ally Hassan said...

oh yeah!
glory glory manchester united!

aku pun dah celecrate dgn family aku wei..

syazwan akid said...

i'm proud!!

Ir. Datok Carroll said...

alaaahai apa laa sgt MAN UNTA NIHHHH
cett!! apsal ada tesangkut nama aku nih...

tak pnting fifa wold club tuh..
Lvpool the 5 times European Glory!!

haha tak syiok laa MU!!...

jap lg perang dingin bermula weh.. nantikan..

. . . h u s n a . . . said...

aku sokong anep........ MU x best...