Sunday, December 14, 2008

Hohohoho...holiday!

Yeah! Setelah bertungkus-lumus study bagai nak gila for final, akhirnya cuti sem pun muncul. Dengan berbekalkan cuti sebulan, aku nak lepak rumah jek, rest abis-abisan. Tapi ada gak plan yang diatur masa aku cuti nih, mau mati gak otak aku duk umah jer lama2...huhuhu...


Plan2 yg tgh bermain dlm otak:-
- tunggu duit MARA (jumlahnya dirahsiakan)
- tengok semua movie yg ade kat wayang skang
- turunkan berat badan (mission impossible...)
- beli kasut futsal baru
- beli fon baru (pasni kene curik lagi xtau la aku...)
- cari gf (hihihihi...)


Maybe segelintir dr plan2 ni xkan jadi punyer, especially yg paling last tu, sebenarnye berkurun lagi boleh dapat tu..huhu.. Apa yg penting, duit MARA aku kene dpt dulu, baru la bab2 membeli ni boleh dijalankan. Maka dgn ini saya akhiri dgn... Jom Kita Enjoyy!!! (buat gaya nora danish sket)

No comments: