Sunday, June 12, 2011

REVIEW X-MEN: FIRST CLASS



 Assalamualaikum~

OK, sape yg x tengok lagi X-Men: First Class ni? Haha aku rasa macam ramai je yg dah tengok, tapi aku x peduli, aku nak buat review gak memandangkan blog aku dah lama xda entri, tapi confirm ada yg x tengok lagi kan? kan? :P

For anyone yg suka follow cite2 X-Men ke, yg rajin tengok kartun dia time zaman2 sekolah dulu ke, or yg curious nak tau sejarah awal X-Men, boleh kata movie ni memang sesuai untuk korang. Movie ni berkisarkan tentang bagaimana Professor X dan Magneto mula berkawan dan juga boleh bermusuhan lalu terbentuknya grup X-Men dan Brotherhood of Mutants. So kepada sapa2 yg berharap nak tengok hero2 X-Men yg popular mcm Wolverine, Cyclops, Storm or else, sebabnya movie ni memang kisah sebelum X-Men wujud. (Prof X pun siap ada rambut lagi kot)

Tapi macam aku kata awal tadi, kalau korang memang minat nak tau salasilah diorang, movie ni memang x merugikan, malah bagi aku memang best, mampu buatkan aku nak tengok balik movie trilogy X-Men. Haaa nampak betapa impaknya movie ni kat aku..haha.. Finally, aku rate movie ni 4.5/5. So, sapa2 yg rasa nak g tengok movie ni, aku wish ENJOY THE MOVIE. Assalam. :)



2 comments:

Sang Gabriel said...

cerita dia agak len skit dari komik, tapi xkesah lah. effect die superb

kaizen said...

nnt nk tgk... ouh my senior!!!