Friday, June 12, 2009

Aku di tagged!


Award tagging la pulak yer.... Benda ni dua org yg bagi kat aku iaitu rahman n izni.... So aku x boleh mnghampakan prmintaan dorg nih...huhuhu

Peraturan nak jawab tag ni ialah:


1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.

okeh....settle~

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.


memandangkan 2 org yg bagi bnde nih, so aku kena buat utk 2 org la...huhuhu

1st skali encik rahman. dia nih antara mmber aku kat teknik ar, tp aku x ingt la cmner aku start knal die dulu...hahaha... tp yg pnting dia ni same dgn aku in kadet bomba n dak nasyid skolah... x silap aku dia ni hebat gak la, dak uia kan mesti la gempak kan...hehehe

2nd plak ialah cik izni. dia nih mmber tikl aku gak. dia ni pun aku x ingt cmner aku leh kwn dgn die....hahaha... sory la izni yerk. dia ni garang tapi baik ati n bijak bestari....promote gitu...kih3...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)


1. suke tido
2. fast eater (hnya mngmbil masa yg singkat utk mnghabiskan makanan)
3. suke buat lawak mrapu kot....yeker??
4. suke muzik
5. bercita2 nak blaja main drum satu hari nanti (geram plak tgok org ketuk2 drum)
6. masih single (kire fakta la tu kan??)
7. amat giler dalam bab bola sepak (glory2 man utd~)
8. giler tempe n durian (ngap ngap!!)
9. suke brangan...hahaha
10. nak jadi insan yg berjaya di dunia n akhirat...amin~

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.


mangsa2nya adalah.....

a) Fariza Adyani
b) Syazwan Akid
c) Monalisa Mokhtar
d) Ruzaini Rahin
e) Syazana a.k.a Pisey
f) Alymia Nelyza

Sesungguhnya...anda sume telah ditagged!! Yahoo~

4 comments:

Pisey said...

meta desh..meta desh.haha.

Nazrin Shaharuddin said...

ape ko ckp nih?? x paham aku...huhu

Ruzaini Rahin said...

uncle..aku copy2 skit2 leh..haha..nanti aku post kat blog aku..

Ruzaini Rahin said...

meta desh ni..lorat kelate..

mean kejap lagi...dengan erti kata lain postpone la..huhu2