Wednesday, October 1, 2008

Raya datang lagi!!!

Yeay! Raye dtg lagi! Di sini aku nk ucapkan selamat hari raya kpada semua rakan2 dan sahabat2 aku yg ada di dlm or luar ngara. Aku arap segala salah dan silap, adanya trkasar bahasa n lain2 dpt dimaafi yer. Aku pun ampunkan semua kesalahan rakan2 aku, bak kata org 0-0 la (nape xnk 1-1 ke, 2-2 ke ha? Sama gak...). Di sini aku nk brpesan gak, smasa kita meraikan hari raya ni, jgn la kite lupe kat saudara mara kita yg telah tiada, samada atuk, nenek, mak n ayah sdara n sbgainye. Pastu, kita haruslah brsedih krana ramadhan tlah mninggalkan kita sekali lagi, bulan yg amat istimewa bg kita dan juga semua umat islam. Semoga kita dpt mnyambut ramadhan pd tahun dpan dan juga tahun yg berikutnye. Dan lagi satu, yg pling penting...




Sape yg dpt duit raye bnyk2 tu sudi2kanla blnja aku mkn ke...hahahaha...!!


Okeyh, smpai di sini sajela aku menaip. Idea pon x bnyk nk dilambakkan kat blog aku nie...hehehe... So the moral of the story is, SELAMAT HARI RAYA! MAAF ZAHIR DAN BATIN...=D


p/s: kpda sape2 yg nk dtg raye umh aku, sila buat appointment dulu...hehehe...

No comments: