Thursday, October 23, 2008

Open House Ariff@Buu

Masa ni x silap aku hari ahad, 12 oktober. Di saat aku sdang prepare nk stdy kat bilik utk test midterm, mmber2 ajak g opn hse umah Buu, antara mmber aku kat MIAT. Kacau btol ahh, aku da la x stdy pape lg nih... (tau cuak, awal2 xnk stdy, pdn muke..haha). Tp aku join gak, da org ajak makan tu g jela kan? Kih3... Tp aku g dgn mmbawa perut yg kekenyangan sbb bru je lunch time tu, satu perkara yg salah lg x wajar sblom ke opn hse.... Rombongan 4 kereta 'mewah' ke rumah Buu kat Rasah Kemayan, Seremban (arap2 btol la aku eja nie) brtolak dlm pkol2-3 ptg, smpai pkol 4 la lbeh kurg. Bile da smpai tu, proses pmakanan pon brmula dgn pntas. Sate, ns briani, air sirap dan sbgainye mula dikutip scara rakus. Bilangan pnggan2 serta gelas2 pakai buang pun mngalami pngurangan scra mndadak. Dlm pkol 5 lbeh, kitorg sume da 'settle'kan mknan2 kat umah Buu. Trima kasih kpd Buu & family sbb mnyediakan makanan2 best lg mantap utk kami! Huhuhuhu.... Perut pon da knyang, hati pun suka, kitorg mntak diri dulu yer, nk balik hostel nie. Bye2...!!

ni la Buu. Comel kan??

kereta2 'mewah' yg mnyertai trip

kereta thoriq, mini cooper versi tanah melayu

tariq & thoriq... different spelling, same pronunciation

2 ex-SKLK 12 tahun lalu, kini pnghuni bilik 01-01-08...huhuhu

No comments: