Friday, November 14, 2008

Makan@KFC

Selasa, 11 Nov 2008 - Mlm tu aku, Berg n Tariq trasa mcm nk mkn bnda yg gempak n sedap lepas balik dr camping JPA yg tensen (sebab dipaksa, bkn suka2 nk g camp). Pikir punye pikir, decide nk g mkn kat KFC. Da bape lame ntah aku x mkn KFC, tp yg aku tau lame gler ahh...huhuhu.. Sampai kat KFC Giant Nilai, aku trus pesan dinner plate sebab geram sgt kat ayam2 KFC tu, tgok besar2 pnumbuk Mike Tyson jer... Tp aku sedar risikonyer duit aku mesti habis punye, tp pduli hape aku, asalkan perut yg kosong mesti dipenuhkan...hahahaha... Sekali aku 'ngap', ternyata keaslian ayam KFC x prnah brubah sejak dulu lg... Chewah. Bak kata orang, sedap hingga mnjilat jari. Tapi aku da smpai nk jilat meja dah! Tp org ramai ah, x jadi lah. Dah abis makan, balik la ke hostel memandangkan Giant da nk tutup...huhuhu... Sekian saja smpai di sini...wasalam...!!

Duta Sos Cili Life
Terima kasih kepada Life kerana menaja makanan kami!

No comments: