Friday, August 7, 2009

Cerita Baru!

Assalamualaikum w.b.t~

Lame btol aku x update blog aku ni, dah berhabuk jadinye aku tinggalkan...huhu... Arini aku citer la ape yg aku rase aku bole taip utk korang sumer...

16 Julai lepas, aku dah masuk balik U utk sem 3. Agak bosan sebab dah lame sgt duduk kat rumah brsenang lenang dgn internet, tv dsbgainyer. Balik je hostel terus mati akal sebab internet n tv dah xde, sbb tu la aku xleh nak update blog aku ni...huhu... Pasal result sem 2, menurun la plak. Kali ni aku dapat 3.84, turun 0.08 dari sem 1. Tapi xpe, asalkan aku x fail...syukur2...heheh... Utk sem 3 nie, aku rase subjek2nyer brtmbah tough dari sem2 lpas, mmg ade potensi utk mncabar kredibiliti aku sbgai seorg student engineering. Tapi yg penting kena study sebaik mungkin... Insya-Allah~

Cakap pasal H1N1 yg tgah kecoh skang ni, makin hari makin bnyk U yg kena tutup, baik UiTM, poly, sekolah2 dan lain2. Mulanya aku pun mcm rase best je kalau dpt cuti, tapi bile dipikir balik, cuti raya nnti gerenti kena potong utk digantikn dgn cuti due to virus H1N1 nie. Actually, UniKL MIAT pun dah ade student jd suspek virus bodoh ni, tapi still x kata kena tutup. Aku harap sgt U aku x kena tutup, duk umah pon nak buat ape, baik aku blaja...haha... Aku plak dah kena selsema, cuak la gak, tp aku rase ini just selsema biase2 jer. Kepada semua org yg terkena virus tu, aku doakan agar anda semua cpat sembuh... Insya-Allah~

31 Julai aritu, for the 1st time aku join g hiking Gunung Ledang. Aku join sbb nk dpt pngalaman daki2 gunung, n then ramai geng aku yg join skali, so x la rase bosan nnti. Agak 'sakit' la nak sampai puncak, dalam 5 jam lbeh kot baru sampai, blom nak turun lagi kena 4 jam lbeh lagi. Tapi alhamdulillah, pndakian kitorg xde pape masalah, semuanye brjalan dgn lancar...huhuhu... Aku malas la nak letak gambar kat blog ni, korg tgok la kat facebook aku ye kalau nak tgok...hehehe... Aku rase sampai sini jela aku leh citer, aku da xde bahan dah nak taip nie. Chow dulu... Assalamualaikum~ =D

3 comments:

mizzbutterfly said...

heheheheh aku da jd follower blog ko..hehehehe

Nazrin Shaharuddin said...

huhu...time kasih!
dah ade blog eh?
ape address blog ko?

. . . h u s n a . . . said...

uncle... asal aku rse ko da mkin berisi nih ... :(
musykil2...