Friday, December 31, 2010
Thursday, December 30, 2010
Malaysia Terunggul di Asia Tenggara!
p/s: Menyesal plak dulu2 x nak men bola hebat2, dapat jd femes mcm si Fahmi tu..bukan femes sikit, femes gile! Haha
Friday, December 24, 2010
The Unsolved Riddle Until Now
Aku rasa mesti ada yg pernah dengor teka-teki kat atas ni kan? Teka-teki ni dah lame aku pk jawapannye, tapi sampai la skang ni x dapat2. Aku 1st time dgr teka-teki ni mase aku form 4, mase tu aku ada latihan kawad bomba kat pusat latihan KL rasenye, aku pun ingat2 lupe name tempat tu.
Malam2 mase kat hostel, ada sorang tenaga pengajar bomba ni, kitorg panggil die Cikgu Helmi. Dia tido satu dorm dengan kitorg ni gak. Bile bosan2 dia lepak2 men gitar n nyanyi2 dgn kitorg. Dah lama2 men gitar sampai naik bosan tambah plak tangan dah sengal2, dia rase nak bagi teka-teki dan terkeluar la teka-teki ni dari mulut dia. Dan seperti yg dijangka, secara konfidennye semua org termasuk aku sekali x dapat jawab, dan dia pon xnak bagitau jawapannye. Dia suro kitorg pk2 jawapannye time tido nanti.
Begitula kesahnyer...tapi sampai skang aku x dapat jawapannye, dah 5 tahun kot...hahaha~ Even aku terer math pun payah mencari2 jawapan. Entah apela jawapan teka-teki ni eh? Ade sape2 leh tolong jawabkan? Ke teka-teki ni mmg x logik dan skadar nak memeningkan otak2 orang sahaje?
Wednesday, December 22, 2010
---> TRON LEGACY <---
Woohoo~ Semalam tgok wayang, arini pon tgok lagi~ Aku baru lepas tgok kat Sunway Pyramid dgn Berg n Imran the Pilot. Memang best n puas hati! Kiranya ni antara filem yg harus ditonton tahun ni la..huhu.. CGI filem ni memang x dapat dinafikan, agak superb ditambah plak dgn music score yg best. Serba sdikit pasal citer ni, ianya tentang seorang lelaki yg termasuk ke dalam dunia virtual dalam system game ciptaan ayahnye, n ayahnye dah 20 tahun duk dalam dunia tu dan cube utk balik ke dunia asal. Sape2 yg x tgok lagi tu elok la g tgok ye, x rugi punye laa duit anda...hehe
p/s: balik2 terus download soundtrack Tron...haha
Subscribe to:
Posts (Atom)



