Sunday, May 17, 2009

Menuju Final Exam...

Aaarrrggghhh~ Serabut btol nak pk pasal final nih...

Tambah lagi dgn kerja2 yg bertimbun

Lagi nak final, lagi banyak keje nak kena settlekan

Kuiz, assignment, presentation...bla bla bla...

Member2 kat U lain dah bebas dah, cuti dorg pun lame x beragak

Aku kat sini still berjuang utk exam yg tinggal lagi bape minggu saje

Ape2 pun, sebagai seorang bakal aircraft engineer

Aku kena bersemangat so that aku dapat berjaya dgn cemerlangnya

Kpd kwn2 ku di luar sana

Doakan agar aku berjaya utk final nnti

Peace on you! Wassalam~

Juara Juga Akhirnya

Akhirnya penat lelah MU musim ni dah membuahkan hasil kerana mereka telah berjaya menjuarai BPL buat kali ke-3 berturut2 walaupun seri 0-0 dengan Arsenal tadi, tapi satu mata dah memadai utk jadi juara. Kini MU dah pun menang 2 piala dan akan memburu piala ke-3 musim ini iaitu UEFA Champions League menentang Barcelona pada 28 Mei nanti. Harap2 MU dpt menang UCL buat kali kedua berturut2.... HIDUP MU!!!

Sunday, May 3, 2009

Visiting AirAsia Hangar

Setelah bosan2 study, kitorg plan dgn lecturer utk melawat mana2 hangar selain hangar MIAT agar otak kami x terperuk dlm kelas saje, dan target kami ialah konvoi kereta ke hangar AirAsia kat LCCT Sepang. Ini antara gambar2 yg diambil kat sana (sebenarnye dilarang tangkap gmbar kat hangar ni, tapi pedulik hape??)





Say cheeseeee~

Minggu Exam

Assalamualaikum! Lame giler aku x blogging, bz agaknyer, pastu xde idea pulak nak letak citer ape. Sekarang ni semua IPTA serata Malaya nih tgah ada exam final kalau x silap. Tapi U aku je (UniKL MIAT) yg x final2 lagi, Insyaallah bulan 6 aku exam final, ntah apehal la U aku ni lembab nak final. So sekarang ni keje goyang kaki jela kot...huhuhu... Tapi problem gak exam final lambat ni, nanti cuti pulak kejap jek dalam 3-4 weeks, member2 aku cuti sbulan dua... Gilerr ahh! Anyway, aku nak ucapkan gudluck ar kat member2 aku yg tgh final skang ni (aku rase blom trlambat lg kan?? haha), moga2 korang cemerlang. Tapi nanti bila aku final, korang doakan aku plak ye! Hahahaha... Peace~ Wasalam~