Sunday, May 17, 2009

Juara Juga Akhirnya

Akhirnya penat lelah MU musim ni dah membuahkan hasil kerana mereka telah berjaya menjuarai BPL buat kali ke-3 berturut2 walaupun seri 0-0 dengan Arsenal tadi, tapi satu mata dah memadai utk jadi juara. Kini MU dah pun menang 2 piala dan akan memburu piala ke-3 musim ini iaitu UEFA Champions League menentang Barcelona pada 28 Mei nanti. Harap2 MU dpt menang UCL buat kali kedua berturut2.... HIDUP MU!!!

Sunday, May 3, 2009

Visiting AirAsia Hangar

Setelah bosan2 study, kitorg plan dgn lecturer utk melawat mana2 hangar selain hangar MIAT agar otak kami x terperuk dlm kelas saje, dan target kami ialah konvoi kereta ke hangar AirAsia kat LCCT Sepang. Ini antara gambar2 yg diambil kat sana (sebenarnye dilarang tangkap gmbar kat hangar ni, tapi pedulik hape??)





Say cheeseeee~

Minggu Exam

Assalamualaikum! Lame giler aku x blogging, bz agaknyer, pastu xde idea pulak nak letak citer ape. Sekarang ni semua IPTA serata Malaya nih tgah ada exam final kalau x silap. Tapi U aku je (UniKL MIAT) yg x final2 lagi, Insyaallah bulan 6 aku exam final, ntah apehal la U aku ni lembab nak final. So sekarang ni keje goyang kaki jela kot...huhuhu... Tapi problem gak exam final lambat ni, nanti cuti pulak kejap jek dalam 3-4 weeks, member2 aku cuti sbulan dua... Gilerr ahh! Anyway, aku nak ucapkan gudluck ar kat member2 aku yg tgh final skang ni (aku rase blom trlambat lg kan?? haha), moga2 korang cemerlang. Tapi nanti bila aku final, korang doakan aku plak ye! Hahahaha... Peace~ Wasalam~

Sunday, April 12, 2009

Anfield Kebal? Tak Semestinya....

Match : Liverpool vs Chelsea (UCL Quarter Final 1st Leg)
Venue : Anfield, Liverpool

Liverpool semenjak dua menjak ni dikatakan kebal dan semakin gila gol selepas membelasah Real n MU dengan 4 gol. Dalam perlawanan menentang Chelsea, 4 gol juga telah terhasil, tapi siapa yg mnjaringkan gol itu?

Gol pertama dari Torres

Gol pertama Chelsea dari Ivanovic

"Ambik lagi sebijik!" ujar Ivanovic sambil menanduk bola

"Ahh!! Aku pun nak gol gak!" tegas Drogba

Torres dan Gerrard memikir masa depan sambil diperhatikan Ivanovic tanpa rasa bersalah


Match berkesudahan dgn Liverpool tewas 1-3 kepada Chelsea. Ternyata strategi Guus Hiddink menjadi punca kejayaan Chelsea di Anfield, sekaligus membuatkan Rafa Benitez senyap seketika. Ke aku salah cakap ni? Kalau aku ada salah cakap, tolong la betulkan aku eh... wassalam!